kianhesab

اولین جلسه کارگاه آموزشی امور مالیاتی برای اعضای صنف ایمنی، آتش‌نشانی و علائم نیروهای مسلح در محل دفتر اتحادیه در میدان حسن آباد برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست “بامنا”؛

اولین جلسه کارگاه آموزشی امور مالیاتی برای اعضای صنف ایمنی، آتش‌نشانی و علائم نیروهای مسلح در محل دفتر اتحادیه در میدان حسن آباد برگزار شد.

این جلسه با همت هیئت مدیره اتحادیه که برای اولین بار در سطح اصناف کشور برگزار شد. حسین‌مصطفی زاده رییس اتحادیه تاکید داشت با وجود مشکلات عدیده مالیاتی برای اصناف و عدم آگاهی درست در خصوص قوانین، با دعوت از یک کارشناس حرفه ای مالیاتی اتحادیه ایمنی و آتش نشانی برای اعضای خود اقدام‌  به برگزاری کارگاه‌های آموزشی را کرده است. وی تاکید داشت در سال آینده قوانین سرسختگیرانه مالیاتی برای افراد زیادی مشکل ایجاد خواهد کرد و ما در همین راستا تصمیم گرفتیم به طور مستمر جلساتی را در خصوص پرسش های اعضای صنف در این زمینه برگزار کنیم. مصطفی زاده همچنین به سیاست های کلی اقتصادی در کشور اشاره کرده و گفت با توجه به گسترش عمده فروشی و ایجاد هایپرهای بزرگ به جای مغازه های کوچک باید اعضای صنف به سمت ایجاد  شرکت بروند و برای کسانی که قصد فعالیت اقتصادی را دارند باید شرکت ها خود را ثبت کنند و در قالب شرکت فعالیت خود را ادامه دهند.

در ادامه گزارش تصویری این کارگاه را مشاهده خواهید کرد

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *